Nr2 = bättre.

Ardi blev gladare den här gången när han fick sin överraskning. Har varit på Ica Maxi och handlat Billys och bacon åt han (sånt som jag verkligen inte äter), åsså har jag bakat riddarkakor (tror det är samma som falsk tosca?) Anyway, ingenting som jag tycker om, men Ardi blev då glad och tyckte det var gott. Det är aldrig för sent att lära sig tydligen? Jag som aldrig brukar baka eller någonting alls. Nu är jag nästan en hemmafru, bara för att jag inte klarar av att göra ingenting?

Imorn ska jag ner på stan en sväng, det är bokrea så ska köpa twilightböckerna, har ju tid att börja läsa nu när Ardi jobbar, haha!

Nu ska vi se lite desperate housewives (är redan på säsong 3). Det är en rolig serie faktiskt, men det förstod jag - t.o.m. pappa brukar titta på det!


Ibland är dom så snälla med varandra!

Kommentarer
Postat av: Idah

Ja risken är ju den :) .. Älskar vampyrserier, Buffy, true blood, twilight ;D

2010-02-26 @ 10:15:05
URL: http://idahperman.blogg.se/
Postat av: Taraldmia

Thanks for your enjoyable site, many good times had ja!

2011-05-10 @ 12:37:06
URL: http://taraldmia.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0