Fort vare gjort.

Nu har man provat vara på IKSU, tre timmar var vi där sammanlagt. Vi började med beachvolleyboll; Jag, Feffo, Martin, Ellen och Jessica, och jag var mini-Feffo. Vi matchade varandra och hade likadan t-shirt - snyggt! Sen var jag och Feffo på gymmet. Jag var t.o.m. bättre än Feffo på att ro, och i övrigt så var det inte så hemskt som jag trodde och jag var inte heller så sämst som jag trodde. Dock känner jag redan nu att jag kommer att ha träningsvärk imorn! Funderar på att skaffa guldkort där, men frågan är om jag skulle använda det så pass mycket att det skulle vara värt det? Det skulle nog vara kul, men jag ska fundera lite till =)

Haha, nu är jag typ för uppe i varv för att kunna sova.

Tack för en grym kväll iaf Feffo! Den började med tacobuffé på balder och avslutades med IKSU - totally love it! Jag har saknat att vara med vännerna så det här gillade jag!! :D

Kommentarer
Postat av: Feffo

kul att höra :D

2010-02-02 @ 12:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0