Feffo cup.

I onsdags var kung!
* Svinkallt ute.
* Feffo var först på plats (samtidigt som mig)
* Fika på Starz med Vännäs-gänget
* Beachvolley turnering - Feffo cup.

Spelade beach i ungefär två timmar, det är mer än vad jag brukar göra = jobbigt men kul!! Feffo hade teamat ihop mig och Ellen. Visst jag må ha varit sämst på plan, jag var ju den enda som inte spelar volleyboll, men jag må ha haft mest tur! (Fråga Feffo, han kan intyga). Vet inte riktigt vad jag ska säga, hade bara jätte kul hela kvällen!! =)



Hemtentan i Människans livsvillkor avklarad, och på måndag startar nästa kurs.
Nu ska vi göra nå fredags-tacos och sen spela nå Canasta ^^


Myspys Thelma :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0