Spex!

Mötte upp Elin på stan idag, åt lunch på max och sedan bar det av till medicinarspexet. För ni som inte vet det så är spex en form av teater där publiken är involverad. De i publiken kan skrika "omstart" om de tycker att en scen ska tas om, kan även skrika att scenen ska göras med dramatisk/romantisk, eller på ett annat språk/baklänges. De hade många låtar, de hade tagit en känd melodi och gjort om texten.
Sjukt vad duktiga vissa människor är! Det måste ju vara jätte svårt att göra om en scen på annat sätt, och man vet ju aldrig vilken scen publiken kommer skrika på. Dessutom lära sig så många "nya" låtar, och sjunga så där bra. Nä, jag är väldigt fascinerad helt enkelt!
Mina kära vän Thomas var med i kören. Jag visste att han kunde sjunga, men inte att han var så duktig!

En kompis skrev för ett tag sen: "du och gifta dig passar inte så bra ihop dock :o" Jag ifrågasatte självklart detta påstående och då fick jag bara som svar att: "nä ja kan bara inte tänka mig du göra nå sånt :D  iaf inte på väääldigt länge. vet inte vrf men så känner ja :p"
Det är faktiskt inte första gången jag fått liknande påstående, men ofta har det varit på "skämt"?
Visserligen tror jag inte heller att jag kommer att ha bråttom att gifta mig, men jag vill ju ändå göra det! Någon gång, med rätt person. Jag har inte heller bråttom att förlova mig. Och jag lär inte ha bråttom att skaffa barn. 

Jag har ju brudklänningen redo t.o.m?! ;p

Idag framkallade jag nå bildet på expert, men blev stressigt när jag valde vilka så lär måsta fixa fler. Har iaf tänkt köpa en stooor ram och göra ett typ av bildkollage med massa bilder. Det känns som en kul grej att ha på väggen, personligt och fint. Dock skulle det kunna bli så hur mkt bilder som helst, så ska nog hålla mig till 2010. Så egentligen borde jag vänta till efter nyår och göra den, lär väl bli så också :)
nä ja kan bara inte tänka mig du göra nå sånt   iaf inte på väääldigt länge
vet inte vrf men så känner ja

Kommentarer
Postat av: mami

Vadan detta? 3 inlägg på en dag.... jag bara njuuter... puss

2010-12-04 @ 21:55:38
URL: http://annasdrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0