Kommentarer

Kommentarer som har fått mig glad sista dagarna:

"men du! btw! skitkul att jag lärt känna dig! du är en supergo tjej! ändå att man går ett år med folk och inte lär känna dem men som man ändå kommer bra överrens med! när man väl börjar snacka :)"

"Ja för jag trivs så oerhört bra i ditt sällskap och jag blir glad och på sååå bra humör när jag ser på dig."

"Ja det har vi. Men jag vill vara med dig så jäkla mycket jag blir tokig! Vill vara med dig så gärna. åh du är farlig ;) :*"

"Man lär ju sig alltid av sina tidigare erfarenheter och blir väl därför mer analytisk i liknande situationer i fortsättningen. Inget som jag tycker är negativt, är väl bara bra att man utvecklas som person:)
Men som din mor säger är det ju bara dumt att stressa fram saker!"

"Vi borde hitta på något snart, gå på stan eller ha playdate med katterna eller nå :)"

"2 inlägg på en dag... igen... lovely <3"

"Sofia det känns jätte bra att veta att du vågar prata med mig :) det känns som om jag känner dig men ändå kanske inte.. Och det gör inget. Du behöver verkligen inte gråta i min famn men jag skulle aldrig förlåta mig själv om jag missade att du mådde dåligt och jag inte märkte det :( jag kan inte uttrycka mig på något annat sätt än att jag älskar dig helt rakt igenom :)"

"Oh vännen min du är det bästa av DENNA värld som finns och jag vill verkligen göra allt för dig :) du är underbar, totalt galen :D helt crazy och samtidigt så samlad, så mogen och förstående... Ja helt fantastisk! :)"

"Haha tack detsamma, om det inte hade varit så att du är trevlig så skulle jag nog inte ha fortsatt skriva såhär mycket heller :)!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0