Mycket att göra nu innan jul

Oj!! Har det gått 3 dagar sedan jag skrev blogg?! Hur kan tiden ha gått så snabbt egentligen.. Stackars mamma som har måstat vänta så här länge på att jag ska skriva ;)
Tänkte först säga att jag vet inte vad jag har gjort ens, är det ett bra tecken att man gör så mycket att man inte ens minns vad man gör längre? Jag har knappt hunnit äta sista dagarna heller, eller har då inte ätit många gånger/dag, och det har varit just på grund av tidsbrist!

På dagarna har det varit lite skola. Har rätt mycket uppgifter att göra nu innan jul. Men på kvällarna har det varit skojigheter :)

Tisdagkväll i alla fall våran nollegrupp hemma hos Emil och åt middag. Han hade gjort nå så sjukt god mat: Hasselbackspotatis, kycklingfiléer fyllda med soltorkade tomater och getost, champinjoner fyllde med, ja-jag-vet-inte-ens-vad och sås! Det är det godaste jag ätit på väldigt länge. Tänk om man kunde göra sån mat! ;o Kvällen fylldes av mycket skratt och tokigheter, som vanligt! Det "gänget" är ju helt galna!

Onsdagkväll följde jag med Elin och gänget hem till pappa Anders (även dessa människor går i min klass). Det känns kul att Elin börjat dra med mig oftare, så att jag lär känna fler i klassen och framför allt henne bättre! Anyway, väl där så bakade vi lussebullar och byggde ett pepparkaksfort. 



Idag har jag varit hos tanta och bakat pepparkakor med hon, hennes son och hennes två barnbarn. Det gick faktiskt bättre än förväntat, jag trodde att jag skulle vara supertrött och somna! Men jag höll mig vaken, och trevligt var det.
Nu däremot är jag trött. Så jag tror att jag ska ta en liten powernap på en stund. Känns behövligt! Idag har jag inte heller hunnit äta, åt en macka till frukost som vanligt och sen har det bara blivit en pepparkaka utöver det. Det är konstigt att jag mår så pass bra som jag gör egentligen. Jag sover jättedåligt eftersom att jag har så mycket för mig så att jag inte "hinner" sova mer. Jag äter väldigt olika från dag till dag - ena dagen kan jag äta hur många gånger som helst och mycket varje gång, och nästa dag kan jag äta en gång. Ändå mår jag inte dåligt? Det må ju vara lite konstigt faktiskt.

Idag kom resultatet från tentan vi skrev ut. Gränsen för godkänd var 52poäng, och gissa vad jag hade? 52 poäng! Såååå skönt det kändes! Och jag pluggade bara dagen innan. Och mycket av det som kom på tentan tycker jag var sådant jag inte hade pluggat på, så det måste ju betyda att jag kan rätt mycket ändå? 

Helgen ser ut som så att imorgon åker jag till Burträsk, Simon ville att jag skulle följa med på någon "Burträsk-fest", sen lördag blir det utgång på Corona med folket här, sen söndag blir det antingen Lilla julafton med Feffo eller så kommer Krille från Skellefteå hit verkar det som? Det löser sig alltid!

Kommentarer
Postat av: mami

ja, usch vad jag har längtat ;)

Men viktigast är ju att du mår bra, men du måste få i dig lite mer...

Längtar tills du kommer, när det nu är?!

Puss prinsessa!

2010-12-16 @ 18:05:38
URL: http://annasdrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0