Still.. "plugga inte!"

Katterna har aldrig varit så här mysiga/jobbiga förut! De ska vara ivägen vars än jag går och sätter mig.


På datorn! Och jätte söt, kurrade hur högt som helst.


Jag förflyttade mig till skrivbordet, och då kom Thelma. Hon som inte ens brukar vara ivägen, då plötsligt var hon jättemyssugen?!

Alltså min motivation till att plugga har aldrig varit så här låg. Jag har som börjat finna mig i att omtenta är inte världens undergång. Jag orkar verkligen inte, det är så mycket annat som tar plats i hjärnan så jag vet inte om den här informationen ens går in. Så fort jag börjar läsa börjar jag tänka på annat..

Läste förresten i mammas blogg en uppmaning som inte alls var riktad till mig men som jag ändå nappade på. "Jag föreslog att ni ex. skulle skriva julkort och gå och knacka på hos era grannar". Jag är grymt sugen på att åtminstone droppa in ett julkort till de i min trappuppgång, vilket jag förmodligen lär göra också.

Nu är tjockisen här och skriker. Hon tycker att jag ska sätta mig normalt så att hon ryms och hoppa upp. Hon gjorde ett tappert försök men eftersom jag sitter med benen uppdragna mot hakan så ryms hon ingenstans just nu.

Kommentarer
Postat av: mami

Ja, du hjärtat...

"Vad hjärtat är fullt av, talar munnen"

...puss...<3

2010-12-06 @ 19:08:08
URL: http://annasdrom.blogg.se/
Postat av: Idah

Haha knaskissar :) Nikkie står bredivd mig nu och biter på dataskärmen, UPPMÄRKSAMHETSKÅT?! Jotack :)Men på tal om stan så har jag å fullt upp den här vecka å jobbar helgen, nästa vecka tror jag blir lite lugnare, hoppas jag iaf. När åker du hem över jul?

2010-12-07 @ 13:14:48
URL: http://idahperman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0