Mat?

Lagom till jul försvinner matlusten.. Har ett minne av att det var liknande förra året. Sista dagarna har jag ätit.. jaa, vadå?
Onsdag - en macka till frukost och en macka på skolan.
Torsdag - en macka till frukost, några tuggor ur en matlåda, dock åt jag bra med grillbiff och pommes där på natten.
Fredag - middag i Burträsk, inte så jättemycket eftersom att ris inte är min favorit.
Lördag - lunch i Burträsk, lite lax och potatis men blev inte heller mycket eftersom att jag inte var hungrig.
Söndag - lite drygt ett halvt orginalmål på max och lite nötter och någon godis på kvällen.
Måndag (idag) - ingenting än.

Jag känner inte för att äta whatsoever. Dock ska jag ju äta på ett tag. Eller åtminstone dricka någonting. Tror inte ens jag druckit en liter per dag nu sista dagarna. Och snart är det julbord, men suget finns icket!

Ont i ryggen har jag också.. mer än vanligt!

Nåja, nog med klagande nu.
Idag blev vi klar 2 timmar tidigare på skolan än vad som stod på schemat, vilket inte kändes helt fel! Därefter gick jag till Roger och hängde en julklapp på hans dörr eftersom att han inte var hemma. Jag gillar överraskningar! På vägen hem ringde jag till Fia och pratade lite. Tack att du höll mig sällskap! Alltså visst, alla har lagt märke till att det snöar, men nu tycker jag att det får vara nog? Det bara vräker ner, usch!
Fick åtminstone en glad överraskning idag när jag kom hem:

Inte visste jag att Martin hade en sån estetisk sida, jätte fint julkort! Dessutom har han skrivit "Soffan&MarreVägen" på en skylt där. Det är en liten rolig historia, som förmodligen bara är rolig för oss involverade. Det var nog sommaren 2006 när jag var hos Martin som vi gjorde en skylt och satte upp på en enslig väg i hans by. Anledningen var nog mest för att vi tyckte att det var så långt mellan oss så att vi ville ha en väg så att vi snabbt kunde ta oss till varandra.

Skylten satt tydligen kvar i några år, men nu är den borta :(

Kommentarer
Postat av: fia

Jaa, det var kul att du ringde! :D

2010-12-20 @ 16:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0