Julklappar

Igår hade vi sista dagen på skolan för i år, dock börjar vi om 3 januari. Nåja, lite lov blir det ju åtminstone. Efter skolan skulle Thomas bara "tvärfixa" en del av julklappen han skulle ge mig så jag kunde ta med den hem. Det var inte så tvärgjort, och jag har ingen aning vad han skrev fastän jag satt vid samma bord. Det är ju inge roligt att veta i förväg vad man ska få?! Fast lite nyfiken är man ju, för att det är 3 paket som jag ska öppna i nummerordning samt ett kuvert.

Se så lycklig han ser ut? :')

Idag ska jag inte göra alltför många knop. Eller visserligen ska jag städa, men annars är det inte mycket planerat. Blev så att jag åker hem imorgon istället för idag, får åka men en bekants bekant till mamma hem. Helt underbart att slippa släpa på både katt och julklappar i bussen. Frågan är dock hur det blir sen när jag ska tillbaka till Umeå? Men det löser sig nog. Har åtminstone fått låna en stor väska av Thomas, en väska som Dexter tyckte var jätterolig:


Som tidigare nämnt så jobbar jag juldagen, annandagen och nyårsdagen i Boliden. Från början hade jag ju tänkt fara ut i Arvidsjaur på juldagen ändå, sova knappt någonting och sen jobba. Men har börjat inse att, det är inte värt det! Så jag far till Alexandra istället, följer familjen deras och ser nya Narnia filmen på bio och sover där. Då sparar jag både bensin och tid, plus att jag får träffa Hällstens och se en film jag faktiskt vill se.

Tänkte avsluta det här inlägget med att säga att, det är överskattat med julpapper på paketen:


Kommentarer
Postat av: Thomas

Ja men TVÄR och TVÄRfixa!!! De gick ju relativt snabb iaf men om du hade låtit bli att komma på första seminariet så hade jag ju hunnit under det :D Men kom ihåg...brevet först, klapparna i ordning och många goa skratt ;)

2010-12-24 @ 11:33:06
Postat av: Dagis

Vad söt han är den där Thomas!

2010-12-26 @ 01:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0