Jobb och tradera

Middagsrast på jobbet nu, och då passar man på att kolla datorn litegrann. Söndagar 12-21.15 är mina favoritpass, dels är det oftast rätt lugnt, man får lite sovmorgon, och dessutom är det många timmars helgob. Nästa helg kommer familjen hit, men däremot helgen efter det har jag skrivit upp att jag kan jobba, så kanske blir det nå mer jobb innan jul. Sen blir det i Boliden runt jul och nyår.

Har även hunnit vara med tanta lite idag. Satt in nya bilder i hennes fotoalbum och börjat pyssla ett julkort till hennes man. Ska använda sista minutrarna av rasten nu till att fortsätta med julkortet där =)

Jag har börjat använda tradera väldigt flitigt. Eller åtminstone är jag in rätt ofta och kollar. Oftast kan man hitta billigare saker där än vad man kan hitta i en affär. Idag har jag "vunnit" två BH-set för 100kr/st. Välbehövligt! Dock finns det en klänning på Nicole som jag skulle vilja ha jul/nyår, men den kostar 500kr! Så jag försöker hålla koll på tradera om jag hittar någon liknade eller någon annan jag skulle kunna tänka mig ha istället, för en billigare peng.

Kommentarer
Postat av: mami

<3

2010-12-05 @ 18:57:07
URL: http://annasdrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0