Jobb.. nähä?

Idag började vi en ny kurs - vetenskaplig metod och teknik 2. Verkligen inte mitt favoritämne kan jag ju säga.. Men tiden går fort så snart är den här kursen också slut.

Var ju meningen att jag skulle få jobba två timmar idag, men precis när jag är på väg till bussen ringer dom och säger att jag inte behöver komma och jobba för att dom har fått tag i en volontär istället. Gratis arbetskraft är självklart bättre xD

Så nu är jag hemma, ligger i sängen och lyssnar på lite fin musik från vampire diaries. 
Är sjuuuukt trött! Dagtid så fungerar jag absolut inte lika bra som på kvällarna. Så jag funderar faktiskt på att he igång en serie och kanske ta en liten powernap. Låter helt okej. Konstigt att man sover mycket bättre med alla kläder på under dagen.

Idag på lektionen satt jag och Thomas och skrev dikter till Elin, det var betydligt roligare ;)

Nu kom Dexter och la sig här bredvid, så jag tar det som en pik att jag ska vila!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Du är för snäll! inte ska du gå med på att dom ringer å nekar dig jobb sådär!:) Nu vet dom att dom kan köra med dig=(

Chefer å samordnare inom kommunen är lömska!=P

2010-12-08 @ 13:15:12
Postat av: anna e

klart vi sover bättre på dan, det är ju kortare stunder, då hinner inte kroppen bråka lika mycket.

Sov gott. Jag ska följa ditt ex.

Puss!

2010-12-08 @ 13:42:21
URL: http://annasdrom.blogg.se/
Postat av: fia

Det är nog just bara för att vi vet att vi inte ska sova egentligen, då blir det skönare ;D

2010-12-08 @ 15:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0