Hund, katt & kanin.

Idag har jag inte gjort mycket vettigt, utan haft en rejäl slappardag! Välbehövligt, det var länge sen. Vi har hunnit spela lite kort, och jag som brukar ha tur i såna där kortspel, men idag hade jag så sjukt mycket otur!
Imorgon ska jag och hälsa på Yvonne, mitt ex mamma. Ringde henne idag och frågade om jag fick komma förbi, och hon lät så glad att jag skulle komma dit.


Idag tog vi in våran kanin Lillan. Hon och Alva är vänner sedan länge tillbaka, men Dexter kunde verkligen inte förstå vad det var för någonting! I början var han väldigt skeptisk men nyfiken. Han var fram och luktade på Lillan flera gånger. Efter ett tag började han slå på hennes öron (verkar som han gillar andra djurs öron, häromdagen bet han i Alvas öron). Dock blev Dexter lite väl leksugen, vilket Lillan inte tyckte var helt okej. Ändå mysigt med alla djur, det är mysigt i Järvträsk :)

Nyår.. det är ännu oklart, men det lutar åt att bara vara i Järvträsk. Känner inte för nå party eftersom att jag ändå ska jobba nyårsdagen. Vi ska ringa Edlunds imorgon och fråga om dom vill fira här med oss, jag håller tummarna!! På tal om Edlunds, jag fick en julklapp av dem, det hade jag inte alls väntat mig, så det blev jag väldigt glatt överaskad över. Fick en sån där tvättkorg jag la upp i bloggen innan jul. Hade nästan glömt bort att jag önskade mig en sån, men det är ju suveränt!

"Min älskade ros :) lyckan min är du! Jag visste inte vad jag fann förra sommaren och förstår det inte än men jag älskar dig helt och rent. :) lite för mycket men det bjuder jag på ;)"

Dexter har krupit upp i sängen bredvid mig nu, och jag ska ta och ringa ett samtal :)

Kommentarer
Postat av: lisa

hahaa, tyck du? jaa faktiskt lite kanske;)

2010-12-29 @ 23:11:01
URL: http://mrslisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0