Norsjö beachen.

Okej, nu har det varit dåligt med uppdateringar här. I lördags var vi iaf på Norsjö beachen - jag, Feffo, Martin och Ellen. Vi var bananer i pyjamas och hade lätt snyggaste outfiten där. Vi hade även våran egna hejarklack - my family! Måste säga att det var en riktigt rolig dag där i Norsjö trots att den var tvungen att avslutas med Frasses-mat (ja jag har konverterat till Max nu tack vare Feffo!). Tyvärr tog vi oss inte vidare från gruppspelet utan blev trea där, förlorade i poängskillnaden.
Bananer i pyjamas!!

Igår på jobbet var en av de värsta kvällar jag jobbat. Först och främst nedspydd av en tanta, och jag som hatar spya!! For som tur var bara på plastförklädet och armarna. Det äckligaste var att det rann ner för armarna och in i plasthandskarna. (ja, jag vet att ni vill veta?!) Eftersom vi var så länge inne hos henne så blev ALLT annat så fördröjt. I slutet fick jag i princip springa runt och ge alla medicin.

Idag har det varit full rulle. Jennifer var i Umeå så var med henne några timmar. Sen blev det premiärbesök hos en frisör för mig! Ville göra nå annorlunda nu när jag väl gick till en frisör, någon som mamma INTE kan göra så bra. Så färgade mörkt med några röda partier. Bild kommer väl när jag har någon bra, haha. Det blev då coolt, annorlunda. Och det var precis vad jag ville ha - en förändring. Sen for jag till Feffo och han bjöd på finmiddag - kött och klyftpotatis med beasås. Han hade även köpt sallad BARA för min skull. Tycker det var himla fint gjort :') Och kvällen avslutades med beachvolley i Vännäs som alltid är lika roligt! Nu ska jag strax sova, är egentligen dödstrött och ska ju jobba imorgon så är kanske dags snart.

Avslutar inlägget med en bild från när jag var ut med Idah och gänget:

Kommentarer
Postat av: Idah

Hahaha vilken seexy bild :P Men vi hade ju rätt kul ändå, även om Buzz lätt klådde Tc ;D

2010-08-03 @ 09:07:10
URL: http://idahperman.blogg.se/
Postat av: mami

haha...vilken tur att det finns NÅNTING som jag INTE klarar av...Men det blev jättefint!

Precis som jag "försökte" göra förra hösten...

jag tror ni hade ENDA hejarklacken, men jag levde ju om desto mer och det är ju tur att du inte skäms när jag sätter igång... Tar helt och hållet åt mig äran att ni vann så många matcher "ler"

Nästa år ska vi ha med ett bya-lag på fredagen.

Pratade med Lillian, vi kan ju ha med hur många som helst. Järvträsk, Moräng, Svedjan, Glommers, Högheden...

Kul att få se dig och krama min lilla prinsessa...

Älskar dig innerligt och alltid i evighet.

2010-08-03 @ 09:21:33
URL: http://annasdrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0