Dust it.

Wiiiie, snart får jag "helg" och ska vara ledig 3 dagar i rad. Dock lär jag vara här och ledsaga lite ändå, kan ju inte vara helt göralös sååå länge ;) Idag har jag haft delad tur a.k.a. jobb mellan 7-12 och sen 16-21. På mina timmar hann jag ner på stan och vara med Martin och Sankie, såg lite på summer beach tour. Jag är ungefär lika bra som dom som spelade där..? Var även in och köpte "dust it", ett hårpulver som gör att man får mer volym i håret utan att måsta tupera. Jag ska då ge det en chans. Fick det i håret hos frisören efter att jag hade färgat det så blev som lite såld då. På tal om mitt färgade hår, det röda håller redan på att försvinna!! Lär väl sluta med att jag far hem till mamma så får hon försöka rädda det, som vanligt ;)

Jag är fruktansvärt sugen på bär. Jag är van att ha allt utanför huset; hallon, jordgubbar, smultron, svarta & röda vinbär och hjortron som familjen plockat (näe jag har inte varit med och plockat sista åren). Men NU känner jag faktiskt för att fara och plocka, ha i frysen - framför allt hallon och hjortron. Det är ju så gott.


Kommentarer
Postat av: Idah

Men va? jag fattar inte? Jag raderar inget :P Vad är det jag raderar?



Och vi är helt död i huvet å kom hem nu så vi orkar nog inte komma förbi ikväll :( .. Jag jobbar i morgon också så det blir inge sova ut..

2010-08-08 @ 00:05:04
URL: http://idahperman.blogg.se/
Postat av: mami

Haahaa...din syster har oxå kommit hem och följt och plocka hjortron! Tänk så lätt det är när man är barn. Först när man blir vuxen man inser att allt inte bara serveras på fat, man måste slita för det mesta...

Älskar dig. Jag tycker du ska gå tillbaka till frissan. Det var "nån" som lärde mig det;)

Puss

2010-08-08 @ 08:40:40
URL: http://annasdrom.blogg.se/
Postat av: Idah

Tacktack kära du :) Jahaa jag använder inte bloglovin så jag fattade inte :P För jag tar iaf inte bort något :)

2010-08-08 @ 20:51:45
URL: http://idahperman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0