Beachvolley i regnet!

Har varit och pysslat om min tanta idag. Färgat håret på henne, målat naglarna och sminkat. Hon blir då glad när man pysslar om henne :) Sen följde jag med Martin bort på strömpilen. Nu blire att följa papegojmannen (jag måste få kalla dig så Roger xD) och titta på soffor innan det blir att fara till Vännäs och spela beachvolley i regnet ;)

Alltså jag känner inte Idah särskilt bra men hon ställer alltid upp. Hon och Sankie har tagit hand om mina katter flera gånger och jag fick följa med henne ut härom helgen. Och nu skriver hon:
Idah ([email protected]) om ...:
Vi får se film tillsammans och skapa nya mysfilmminnen med massa götta och ont i magen efteråt =)

:')

Kommentarer
Postat av: Idah

Jag känner ju inte dig superbra heller men det jag känner gillar jag så :) Dessutom är det så roligt att du är vän med martin och feffo eftersom jonas å är det och då kan vi som vara tillsammans allihopa.. När det bara är killarna känns det så dumt för mig och komma å ska vara med när de kanske vill umgås bara de. men när det är andra tjejer med känns det bättre och blir roligare ;) hehe.



Förresten! Haha när du och Roger hade varrt här och jag och jonas hade gått och lagt oss efteråt och nästan somnat gick det upp ett ljus för mig! jag Ba JONAS!! och han blev livrädd, trodde det hade hänt något.. Vad är det? fråga han. Jag ba Roger... det är ju han som är papegojmannen!!! Han ba? men va? Han hade inte hört om papejomannen. hahaha men jag blev alldeles exalterad, så kan det gå när poletten faller ner ;) haha

2010-08-12 @ 08:28:42
URL: http://idahperman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0