Hektisk vecka.

Veckan som varit.. usch vilken hektisk vecka. Skola hela dagarna och lära sig sticka hit och dit och diskussionsseminarium. Men nu är snart veckan slut och till veckan har vi bara skola på torsdageftermiddag. Förresten så bär det av hemåt antingen torsdagkväll eller fredagmorgon (beror på hur Ardi kan ta ledigt). Farmor fyller 70år =)
Igår gick vi runt på stan litegrann, jag bokade in tid för sminkning på makeupstore på tisdag, använde mitt presentkort på guldfynd (två klockor blev det), köpte kallingar till Ardi osv osv. Blev ändå inte så huvva dyrt eftersom jag är bra på att leta erbjudanden, rea, kuponger.
Dessutom har vi "beställt" wii balance board + wii fit från blocket för 560kr allt som allt, vilket rån säger jag bara! Fast inte klagar vi, det blev ju billigt för oss.

Ardi har fixat balkongen så den är beboelig nu. Klätt in den med en matta så det inte är betonggolv, näta in den så katterna kan vara där (som de gillar!) åsså har vi köpt nya utemöbler dit så vi kan sitta där i sommar (bild kommer sen).

Idag ska vi städa och tvätta, usch! Men ikväll ska vi till Therese och Kenneth och spela lite canasta, det blir kul.
Praktiken börjar om en vecka och en dag (måndag alltså, haha). Jag ska vara på lungmedicin, hoppas det blir kul, ska trots allt vara där 4 veckor.


Closeup på Thelma ;)

Kommentarer
Postat av: mami

Det var ju till mami du skulle spana efter ett "kap" av wii fit + balanceboard. Detär bara att hoppas att ni blir less fort.... Puss!

2010-04-18 @ 21:13:52
URL: http://annasdrom.blogg.se/
Postat av: Erika

Jag vill träffa kissekatterna ^^ :p De verkar vara så mysiga ^^

Svar: Jo, jag fick kabeln, men det konstig var att första gången jag provade den kabeln jag fick av han fungerade det inte :s Sen bytte jag till min gamla å då funka det inte heller :s wierd!

2010-04-19 @ 19:44:38
URL: http://erikaaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0