Tur?

Jag är väldigt lyckosam människa, har tur i det mesta, förutom när det kommer till cyklar. Min gamla cykel var inte den bästa, den gick inte växla med, trampen lossnade med jämna mellanrum och vid vissa tillfällen lossnade även bakdäcket. Trodde att dom tiderna var förbi nu när jag köpt en helt ny cykel, min fina röda mustang, men icket! Idag när jag cyklade hem från universitetet, vad händer? Jo, trampen lossnar! Vad är oddsen? Så jag traskar halvtomhalvt ilsken och skrattande. Men tror ni att jag lyckas skruva tillbaka trampen själv? Nej förmodligen inte.. Enda jag fick ut av det var svarta fingrar. Tur att Marcus ändå skulle hit, så jag tvingade han att fixa det när han kom hit ;) Tur någon är händig iaf. Sen åt vi någon tacopaj som han tillagade (eftersom jag är helt inkompetent när det kommer till matlagning.)
Ikväll (eller snart?) ska Frida komma hit. Hon ska då färga mitt hår, försöka få tillbaka de röda slingorna, åsså ska vi se idol ikväll =) Myspys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0