Goodmorning!

Alltså shit, jag har verkligen inte sovit bra inatt. Lyckades inte somna förrän efter kl3, och sen har jag varit väldigt bra på att snurra runt inatt. Haha, jag drömde så fult xD Drömde att jag var i Glommers och att man fick skriva ett rim till alla som var där, jag var ju ganska bra. Dock det enda jag kommer ihåg jag skrev just nu är "Leif Björk skulle man kunna kalla Leffo, men min kompis han heter ...." (Feffo). Dessutom drömde jag att jag var hos Jennifer och hon hade så sjukt mkt twilight-saker (ja Jen, mer än vad du har) som var värde en förmögenhet, och jag försökte få henne att sälja och tjäna pengar men det ville hon inte :p
Hmm, nej nu ska jag kanske ta och stiga upp, he mig in i duschen. Har möte med syon idag kl11 så =) Sen ska en klasskompis hit och äta lunch med mig (ja, för att jag var för lat för att cykla ner på stan och köpa lunch). Och ikväll har jag inte riktigt bestämt mig, träna eller låta Frida färga mitt hår? We'll see =)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

heeej sofia!



haha, omg, det var en liten halvskum dröm. men du har helrätt i att det skulle vara svårt att övertyga mig att sälja twilight-grejerna! ;)



jag måste komma till umeå någon gång å hälsa på dig!



kram <3

2009-09-20 @ 16:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0