090909

Jag är ingen hejare på att uppdatera bloggen, men nu har jag fått så många förfrågningar att göra det så here we
go. Ikväll har jag egentligen volleybollträning, men jag orkar verkligen inte. Är världens tröttast (ja, jag somnade på vissa föreläsningar idag). Anyhow, bilden tog Ardi på en av mina träningar. Han gillade att han lyckades ta en bild när jag var "in action" ;p I söndags var en riktigt rolig träning, då tränade jag bara med killarna! Och vi var inte särskilt många, men kul var det (trots att nätet var aningen för högt för att jag skulle nå upp!) Dock gillar jag att Ardi var med och tränade lite (vänta så ska ni få se att han också fastnar i volleyboll världen). Däremot måste han ju lära sig tajma sina hopp så att han inte får sprickor i tårna när han landar (ja, det var vad som hände sist).
I fredags var jag på Feffos inflyttningsfest, och det var riktigt kul. Jag vet inte riktigt hur jag ska sammanfatta kvällen, den här bilden gör det nog bäst:
Dock var jag ju väldigt snygg i min outfit (men har ännu inte riktigt lärt mig fixa luggen utan Bonds hjälp) :
Lördag så var Viktor här. Och Viktor hade verkligen övertaget från början när vi spelade monopol, och ändå så vann jag i slutändan! Det roliga var att när Ardi hamnade på en av mina gator och skulle betala så kom Viktor på att de två skulle gå ihop i en ekonomisk förening, med gemensam ekonomi. Den idéen skulle jag aldrig få om det innebar att kasta bort mina pengar för att betala någon annans skulder. Anyhow, efteråt var vi då tvungna skynda oss på Ica Berghem och köpa varsin trisslott för att kolla vem som hade mest tur..
.. Svaret blev ingen av oss :p
Måste bara få påpeka att Viktor, shit vad jag gillar den killen! Hur kul som helst =)
Shopping är ett roligt tidsfördriv, det tycker t.o.m. Ardi! Jag älskar att springa och hämta kläder till killar som de ska prova, finns det nå roligare? Blev ju dessutom att inhandla vissa saker, eftersom jag har så bra smak ;)
Snygg skjorta!
Idag kändes det som jag fick mitt liv tillbaka, åtminstone mitt gamla liv. Fick ett brev av mamma och vad låg där i? Jo mitt USB-minne som varit borta så länge (okej, sen början av sommaren, men trodde verkligen att jag aldrig skulle få se det igen)! Shit vad glad jag blev då!
En annan sak jag gjort idag är att koppla in nya internet, det gick snabbare än jag trodde att få det. Så nu har jag 100mbit/s från AllTele, och ja det märks att det går mycket snabbare! Me like!
Imorgon är det sista nollningsaktiviteten. Lillsittning med tema Nörd. Okej, jag vet väl inte om man kan kalla det jag ska vara nörd ens, utan snarare bara ful? Ska ha blå prickiga leggings, randig skjorta, skottsrutig kjol, tåsockar och gladiatorsandaler. Det enda snygga är ju skorna. Så mitt tema är typ FUL! Men det ska bli kul, folk lär ju få skratta åt mig iaf ;)
090909 !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0