New places.

Det finns alltid saker som man saknar, och det jag saknar mest just nu är att kunna "tvärfara" någonstans. Jag och Pär var ju ganska bra på det, fara till nya ställen. Visserligen for vi väl alltid minst 5mil, men det var ju som att tvärfara. Jag älskar Umeå, men på sätt och vis längtar man ju hem. Kunna sätta sig i en bil och fara någon annanstans. Nu är man pall i Umeå, i princip. Dock kan jag ju säga att jag gillar verkligen att det inte är snö här än, det är snart november och det är ingen snö! I like it a lot.
Jag längtar till juldagen, då är det stora hemvändardagen och då ska jag vara med everyone back home!! It will be really really fun. Här i Umeå, händer det väl inte lika mycket i mitt liv. Det är ingen (almost) som skriver/ringer och impulsivt frågar om man ska hitta på nå. Eller så är det jag som har för dåligt om tid. Det är inte som hemma anyway. Jag har ju åtminstone mina måndagar, när jag far ner på stan och träffar Feffo, så ska snart börja bege mig ditåt =)
Haha Louise är så söt när hon kommer och jamar, då vill hon att jag ska komma närmare med mitt huvud så att hon kan "krama" mig. Dessutom är det ganska ofta som hon kommer när jag ropar på henne. Respekt! ;) Påtal om new places, det är inte bara jag som gillar det. Även katterna gör det:
"Ooh, ett skåp som vi aldrig varit inuti tidigare."

Kommentarer
Postat av: mami

fniss...

2009-10-27 @ 10:25:41
URL: http://annadrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0