Louise är en mysig kissekatt :]

b-b-bond - nu "samejävel"/"renen" om Hjortronsylt.:
Men till jul kommer jag hem! Då kan ja fixa din lugg hela tiden! 
<3
Hihi, jag blev väldigt glad över den här kommentaren ^^ Jag saknar min Bond så sjukt mycket <3
(Dock tycker jag att Bond var mycket bättre smeknamn än samejävel eller renen, right?)
Sista gången jag träffade Bond. (Observera hur snygg min lugg var där när Bond hade fixat den). Hade det inte varit för Bond hade jag fortfarande varit "pojke", hon gjorde verkligen en extreme makeover på mig!
Idag ringde chefen från sjöjungfrun där jag varit och praktiserat, och det är klart nu, jag ska få komma dit och springvikariera ^^ Så nästa fredag ska jag få en inskolningsdag, och sen får vi väl se vad som händer, hur ofta jag har tid att vara där och så vidare. Jag hoppas iaf att jag ska få vara där rätt ofta, dels för att få sig en liten extra slant (och slippa ha dåligt samvete varje gång man handlar någonting för att man egentligen inte har råd), och dels för att det är så himla roligt och mysigt där ^^ Det kommer nog bli great!!
Alltså, Louise är verkligen världens sötaste kissekatt, eller åtminstone världens mysigaste.
Igår när jag skulle till Feffo så satt jag vid datorn och klappade Louise lite innan. Och sen när jag skulle fara sa jag högt till henne "Näe nu ska jag snart ta och fara gumman, ska bara kolla klart en sak här på datorn." Då kollade hon på mig med sina stora ögon, sen ställde hon sig upp och vad gör hon? Hon lägger sig på min handväska, och det ser verkligen ut som hon håller fast den och tänker att "nej, du får inte fara!" Haha så söt!!
Åsså det här att hon kan komma och mjaua och kolla på mig och då vill hon att jag ska sänka mitt huvud mot hennes och "kramas" ^^ Försökte få en bild på det, fast det var inte så tvärenkelt få en bra bild på det ;)
Näe, kanske ska göra nå vettigt nu då. Betala räkningar först och sen ska vi upp till Sanna och Mats, canasta-time! ;)

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Nja, det kanske inte ger mig så mycket men det är kul :)

2009-10-27 @ 19:21:46
URL: http://viccivicci.blogg.se/
Postat av: Erika

Naaw du har juh för söta katter :)

Ni kommer juh att nöta ut canasta som ni håller på! x)

2009-10-27 @ 23:00:22
URL: http://erikaaeklund.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha ja, lixom renen? wtf?

ja, utan mig hade du fortfarande gått omkring i mjukiströjor, DC-skor och platt hår, du hade inte använt lösögonfransar och rouge, listan kan bli lång ;) haha x)



På bilden var dock det en dålig-lugg-dag, men den vart okej ;)

<3

2009-10-28 @ 18:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0