Tjejkväll ;]

Long time no seen. Jag har haft fullt upp, med framför allt canasta-spelande (jaa, vi är spelmissbrukare). Först och främst måste jag bara få visa hur duktig jag har blivit på att göra tårtor:

Igår gjorde jag någonting jag aldrig gjort i hela mitt liv! Jag hade en riktig tjejkväll. Jag och Sanna la ansiktsmask, sminkade varandra och fixade håret. Det var så himla mysigt :] Jag visste inte att det kunde vara så mysigt att vara med en tjej, inte att göra sånt där. Haha.
Kolla vilken snygg kompis jag har gått och skaffat mig! ;)
Idag har vi varit och solat efter att grabbarna började kolla fotboll. Åsså hann vi tvärbaka havrerutor med nougat också innan Sanna skulle börja jobba. Och nu har jag varit ensam i typ två timmar, Ardi är kvar hos Mats, och det är faktiskt ganska skönt med lite alone-time emellanåt =)
Nej nu måste jag försöka läsa en vetenskaplig artikel på engelska, som är 9 A4 lång ;) För att citera Marcus: "Fuck it!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0