Vars är min nyckel?

Idag har jag och Bond varit till Norsjö och Lycksele och kollat på sopor.
Yeey :p
Nej alltså det var faktiskt inte så hemskt.
Förutom mellan Norsjö och Lycksele när Bond somnade, då kände jag verkligen tröttheten komma krypande.
Fast ärligt talat gav det mer vara i Norsjö än i Lycksele :p
Imorn blir det iaf att fara till stan.

Efter middagen bäddade jag och Bond ner oss i sängen och sovde ett tag.
Det var riktigt sköönt.
Iaf, jag var halv-vaken hade just svarat på ett sms och då flyger Bond upp och nästan skriker:
"Vars är min nyckel?"
Och jag fattade såklart ingenting och hon började söka på golvet.
"Vars är min nyckel, den var ju här nyss"
Då förstod jag att hon hade drömt och började skratta åt henne.
Hon blev ju som hon uttryckte det fly förbannad.
Hon blev så arg att jag hade tagit henne nyckel och sen satt och skrattade åt henne.
Sen gick hon argt iväg till toan och kastade nå arga kommentarer efter sig.
När hon sen kom tillbaka från toan skrattade hon, då hade hon vaknat och insett att allt var en dröm.
Ofta man är så borta liksom? :p

Ikväll har vi sett Grey's Anatomy, spelat wii och spelat kort med mamma.
Och mamma håller på att färga sitt hår och då skulle hon göra några blonda slingor på mig fick hon för sig och jag tyckte att visst do it.
Men näe det skulle jag inte sagt, för det blev en blond fläck bak på skallen!
Så då färgade vi mörkt igen och nu vet jag verkligen inte hur det ser ut.
Lär jag väl märka imorn :p

Good night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0