Trött!

Nu har det varit Arvidsjaur några dagar.
Är ändå kul att sova där, umgås med nå folk osv.
Fast oj så skönt det är att komma hem till sin egen säng efter att ha sovit hos andra.

Såg Natt på museét 2 idag på bio.
Vad ska jag säga, den var ju klart sevärd men det är ingen film man behöver se på bio.

Imorn är det toxic som gäller och jag ska ställa väckarklockan på 14.00 så att jag kanske är i tid för en gångs skull :)
Just nu är jag hur trött som helst och ska nog ta och sova så jag får sova ut på riktigt innan imorn.

Btw, idag kändes det bra!
Värdpar till balen är fixat och vi var än en gång till polisen och ja, vi får stanna på storgatan och släppa av folk till balen.
Har varit en bra dag.
Och jag gillar Bonds tal till sin bubbla ;)

Jag saknar att ha någon självklar skriva sms med på kvällarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0