Stronger than yesterday!

Okej nu håller jag faktiskt på att känna mig ganska bra.
Och jag håller tummarna att det inte bara är p.g.a. ipren som jag mår bättre nu.

Once again körde jag bil idag med mina läckra sidenkallingar.
Jag har inte orkat klä på mig idag, pyjamas is the shit!
Skulle kunna ha på mig det forever liksom ;) höhö.

Alltså vad tiden går fort.
Vissa som jag tycker att jag nyss lärt känna har jag känt jättelänge när man tänker efter.
Som typ Mr B, eller nej jag menar Fransson.
Tycker det känns som vi inte har känt varandra så länge, men har sparat en sak från någon av första gångerna vi skrev.
22 november 2007?! :o
Vaa?
Var det länge sen?!

Vännäsboysen tycker jag inte var så länge sen jag lärde känna.
Men nu när jag tänker efter..
Det är faktiskt före Jens Edlunds tid t.o.m.
Tror det var i februari 2005.

Tycker inte heller att det var länge sen jag var i Malå var och varannan helg.
Men det var ju faktiskt när jag gick ettan, så drygt två år sedan!

En del som man nästan bara skrivit sms med (men ändå känns som man känner) är ändå ett tag sen man börja skriva med insåg jag just, snart nästan ett år sen?
Vissa skellefteåbor, "uppraggade" på apberget pratar jag ofc om ;)
Som Mr Rickard som det plingar in sms från med jämna mellanrum just nu.
Me like!

Och snart flyttar jag till Umeå.
Seriöst?!
Hur ska jag klara mig utan mamma!
Okej kommer väl vara jobbigt utan alla kompisar oxå men.
Pratade idag med mamma om att jag snart flyttar.
Fast hon tycker ändå att jag varit hemma så lite så det blir inte så stor skillnad.
För mig kommer det iaf bli stor skillnad.
Jag kan inte bara tvärfara hem när jag blir less, eller bara vill träffa familjen.
Och Pär som ska bo kvar här, hur ofta kommer vi träffes liksom?
Barndomskompis sen forever..
Och Bond som förmodligen blir kvar här och sen Ö-vik, och sen?
Känns väl som både och att flytta.
Man kommer ju sakna alla här och bli brainshit av det i början.
Men jag hoppas att det kommer bli kul där också, att jag hittar någon att vara med.
Jag har ju då en att vara med det vet jag, för Feffo har lovat att han ska ta hand om mig när jag flyttar till Umeå ;)

Vilken oväntad vändning det här blogginlägget tog.
Började med att jag såg en bit av konversationen med Fransson som jag print screenade och sparade back in the days.

Men tiden, den går fort..

Kommentarer
Postat av: Lina

Näe, han sa bara att det var tyst och skönt när ni var borta;)

2009-05-07 @ 08:15:12
URL: http://lillstintan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0