Snart sommar!



Igår satt jag och Pär på deras altan och njöt av det vackra vädret.
Nu är sommaren på väg!
Me like.

Igår blev det stan.
Tur att Rickard var med säger jag bara! :]
Eve liftade iaf till stan, för vi skulle överraska hennes boyfriend.
Jag sa till Philip att han var tvungen att vara barnvakt till mig under kvällen för att jag inte hade någon att vara med, fast egentligen så skulle han vara med Eve då.
Nog blev han överraskad när Eve stod där, och lite besviken att han inte skulle få tillbringa kvällen med mig! ;) HAHA!

Kändes inte så supervärt igår, men det blev ju bra finally.
Men sätta sig och köra hem halv sju imorse var inte så fränt.
Skulle kolla datorn när jag kom hem, men somnade i princip i datorn.
Så, har som sovit hela dagen.

Ikväll blir det nog att se talang med Pär.
Kanske skulle man ha gjort ett besök på finnbergs innan så man har nå gott att äta? ;p
Imorn verkar det iaf bli Arvidsjaur, hope so! ;)

Alltså allt hade varit så mycket enklare.


Kommentarer
Postat av: mikaelf

Grattis på namnsdagen :D

2009-05-15 @ 18:37:26
URL: http://mikaelf.com/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0