Sista minuten.

Skjuta upp saker till sista minuten är vad jag gör bäst.
Har faktiskt pluggat lite ikväll men inte är det då nå mycket.
Och nu är klockan snart midnatt.
Smaaart!

Alltså hur dåligt minne får man ha?
Jag behöver verkligen inte supa för jag pratar ändå, dansar ändå, vinglar ändå, och glömmer bort allt ändå!
En flygare skrev till mig på facebook tidigare ikväll, att han träffat mig toxic.
Jag typ "what?".
Eller jag minns ju att vi stod och pratade med folk där ute, men jag minns verkligen inte mycket mer.
Och ja, jag var nykter, som alltid!

Jag vill hitta på någonting kul ihelgen!
Men det verkar ju vara dött överallt?
Jag hoppas då någonting dyker upp.
Tur att Pär är på att fara någonstans.
Frågan är bara var?

Torsdag, torsdag, torsdag!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag är inte bitter på Anna Book... ... :)

2009-05-15 @ 15:03:50
URL: http://matildalidstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0