Sista lektionen!

Varför är det storm idag?!

Igår satt jag och Björn kvar efter skolan till halv fem!
Men det kändes lika bra att göra bort matte E hemprovet som vi fick igår medan man kom ihåg hur man skulle göra.
Så idag har jag sista lektionen som vi kommer att ha på gymnasiet!
Miljökunskap, och Alice har lovat att vi ska få bullar (ja, för att jag påpekade att hon lovat det för länge sen, typ.)
Men funderar på att sova i Arvidsjaur inatt oxå (men hos vem?) och fara på skolan imorn också, för att lyssna på Bonds avslutande tal.
Fast fara upp imorn bara för det kändes lite väl onödigt och dyrt.
Om jag inte hade varit så trött nu hade jag känt mig mer taggad att stanna i Arvidsjaur, för om jag vill nog kan jag hitta sovplats (I hope).

Igår var det premiär för mig på ett solarium.
Tycker lite synd om Bond som var tvungen att sitta med mig i det där rummet bara för att jag inte vågade själv, HAHA.
12 minuter senare var jag faktiskt brunare, det märks skillnad om man kollar linjerna.
Jaa, jag blir lätt brun och aldrig röd.
Inte klagar jag inte =)

Jag gillar randoms.
Nog för att de är bara randoms i början och sen lär man känna dem :)
Jag gillar att träffa nytt folk.
Fast man ofta blir besviken men då och då hittar man ju någon som man fortsätter umgås med.
If you never try you`ll never know.

Igårkväll skrev Lindberg ett sms.
"Om två veckor dansar vi arslet av oss på balen! :D Två veckor!"
Känns nästan vemodigt, att snart är allt över.

På måndag blir det iaf Byske med klassen.
Ska skicka ut sms till alla.
Men vi hade så sjukt tur att det finns inte!
Ringde i måndags och då sa hon jag pratade med att det fanns 4bäddsstugor (b-stugor utan vatten och dusch) 400kr/stuga.
När jag ringde igår sa en annan att de stugorna är inte uppvärmda till på måndag.
Men eftersom vi blivit lovade de stugorna fick vi nedsattpris på de lyxigare 4bäddsstugorna (de med vatten och duscha) 500kr/stuga.
Så att så blir det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Häärrligt med dusch!! :D

2009-05-28 @ 17:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0