Sexy babe!

Jag känner mig så otroligt het nu asså.
Håller på svettas ihjäl förutom fötterna de är som isbitar.
Okej, att fötterna är kalla är väl inge konstigt men nu är det faktiskt värre än vanligt.

Körde till Pär med nå grejs ikväll som han ska ta med till skolan imorn eftersom jag inte far dit.
Jag var endast iklädd sidenkallingar, t-shirt, skor åsså en jacka över.
Hur hett är inte det? ;p haha.

Nu är det iaf klart.
Min baldejt är Björn ;)
Jaa, jag kände att jag ville som helst gå med en klasskompis så Björn var "tvungen" att offra sig ;)
Men det blir nog kul tror jag, hoppas jag :)

Tog en ipren för ett tag sen och det känns som att den har sänkt febern lite nu.
Kanske ska gå ner och fika lite, har inte precis ätit så bra idag (heller) :p

Kommentarer
Postat av: Tommie

De va ju tur nån ville offra sig ;)

2009-05-08 @ 17:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0