Plugga?

Jag är verkligen ingen stjärna på att plugga.
Har knappt gjort något tal i matten än.
Fast har ju faktiskt försökt, men har fastnat på allt.
Känns ju bra att vi har prov på torsdag då >.<
Just nu längtar jag bara till på torsdag eftermiddag!
Då är provet över osv.

Istället för att plugga ikväll har jag sovit så missade middagen igen.
Då blev det att gå ner och fika lite senare eftersom att jag inte ätit någonting.
Sen skriva ut program till balen och har faktiskt suttit och vikt dem också, med hjälp av mamma.
Imorn är det sovmorgon som gäller, inte klagar jag!
10.25-bussen till Arvidsjaur.
Sköönt, sen är det torsdag!! :]

Alltså Marklund har så sjukt bra röst.
Kan inte sluta lyssna på låten han spelade in "Isn't she lovely".
Är det någon som borde söka till idol är det ju han.

Ibland känner jag ett starkt behov av att träffa folk.
Som nu..
När är nästa party?
Ofta jag har blivit den som längtar tills det är party igen.
Vilken helomvändning.
Alltså jag kom att tänka på en sak.
Varför har jag mest killkompisar?
Har alltid varit så och jag vet inte varför.
Är så mycket svårare med tjejkompisar, jag vet typ inte hur jag ska bete mig eller nå?
Eller näe, ärligt talat vet jag inte varför större delen av mina kompisar är av manliga könet.

Njäe nu ska jag samla kraft att öppna matteboken snart tror jag.
Ska bara he mig in i duschen först :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

superkul blogg...tur du hittat enter-knappen.

2009-05-13 @ 13:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0