Min älskade mamma!

Idag hade jag inte tänkt göra någonting vettigt förutom att skriva på miljön.
Vad har jag gjort?
Allt annat förutom miljön!
Grattis.
Så har kopierat alla papper nu så jag kan ge papprerna till Bond imorn.
Påtal om Bond, hon kan då använda hårspray!
När jag kom hem inatt så tog jag ur klämmorna ur luggen som stod rakt upp och la mig.
När jag vaknade så var luggen precis lika snygg som igår, trots att jag sovit osv.

Åt grillat till middag, mums!
Och mamma tyckte att det var så länge sen Jens var här så körde och hämtade han även om han redan hade ätit middag. Han fick sitta och kolla medan vi åt istället ;)
Sen när skjutsade jag hem Jens och då var klockan visst redan nio.
Såg Grey's då som jag missade igår.

Min studentklänning har iaf kommit nu.
Jaa, redan!
Och den var finare än på bilden!
Den var bara liite för stor, men det har mamma fixat till.
Så har stått och provat den ett bra tag ikväll också.
Sen har jag fixat löshår till balen, på tradera ;)
249kr + frakt!
Så nu är även det betalat osv.

Skulle duscha för ett tag sen och då kom jag på att nej min lugg är ju på tok för lång för att kunna ha vanligt.
Gick ner för trappen och frågade mamma om hon inte kunde tvärklippa den.
Och det kunde hon!
Jag måste säga att jag har världens bästa mamma :)

Nej nu ska jag sova så jag orkar med imorn.
Blir shopping i Umeå för hela slanten ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0