Menååh!

Igår kväll trodde jag att jag var frisk, för det kändes ändå relativt bra när man låg ner.
Men jag kanske borde ha förstått att någonting var fel när jag inte kunde somna förrän efter kl3 inatt?
Och väckarklockan ringde halv6 som vanligt.
Mycket sömn..
När jag ställde mig upp imorse kände jag att, nej jag är inte frisk.
Men självklart for jag på skolan ändå för att jag har verkligen inte tid med sånt här.
Så länge man har en ipren i sig går det ändå vägen, men det har varit en låång dag.

När jag kom hem var jag inte pigg!
Somnade just efter 17 och hade tänkt sova typ en timme, jag vaknade upp 19.30!
Så gissa hur mycket jag har pluggat till provet imorn liksom..
Och nu när jag vaknade insåg jag att, jag har fortfarande feber.
Nu har jag varit ner och tagit en ipren (igen!!) så jag hoppas det blir tillräckligt bra för att kunna förstå vad man pluggar.
Men jag håller på att frysa ihjäl, är så där äckligt blå om läpparna precis som jag var imorse.

Jag som aldrig är sjuk >.<

Idag har iaf balbiljetterna börjat säljas.
Det kommer att behövas fler bord misstänker jag eftersom det är nästan fullt redan och lärarna har inte ens fixat något bord!
Men nu ser jag verkligen framemot balen! :)

En positiv sak nu iaf!
Marklund skickade just en "riktig låt" han spelat in :]
Isn't she lovely.
Jag är nog kär i hans röst på riktigt nu asså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0