Tidsfördriv.

Lovar du att vara ärlig? Självklart :)
Du heter: Nina Sofia Eklund
Smeknamn: Jag har väl egentligen inget riktigt smeknamn, finns någon som kallar mig Fia men det känns inte rätt. Däremot ett coolt smeknamn som jag tyvärr inte har av särskilt många är ju S ;) 
Låt som när du är ledsen sörjer till? Låtar med betydande texter iaf. Om jag skulle bli riktigt emo nu tror jag faktiskt jag skulle börja lyssna på Simple plan eller Block 44 igen. Like back in the days! :p

Beroende av: Tuggummi efter maten. Okej det jag är mest beroende av är ju faktiskt min mobil! Får typ panik om det slutar fungerar bara tvärt eller om någon tar ifrån mig den.

Vem behöver du mest just nu: Jag vet inte, behöver väl bara folk. Som de sa i Grey's Anatomy igår "People are better than no people." Finns väl kanske någon jag behöver mer än andra just nu, speciellt kvällstid? Ingen nämnd ingen glömd :)
Vad tror folk om dig? Allt möjligt. Folk som bara ser mig tror jag är partygirl och full varje helg, de som vet vem jag är men inte riktigt känner mig tror jag är "good girl". Fast alla tror ju olika, vet ganska många som tror/tycker dåliga saker också men, då får de väl göra det :p

Stämmer det? Jag är inte full varje helg iaf (aldrig faktiskt), men jag har väl börjat vara lite mer partygirl än förr. Men jag vill väl inte påstå att jag är sån good girl som vissa tror.
Vad får du oftast komplimanger för? Att jag är så enkel att vara med och att prata med. Eller alla får ju kommentarer om utseendet också men tror de positivia och negativa kommentarerna väger ganska jämt där.
Vad säger du för att imponera på någon? Jag hatar de som stylar ("han tror han är bäst men det är han inte"), så jag försöker väl som aldrig säga nå speciellt för att impa på någon. Jag är faktiskt mig själv ganska ofta tror jag :p
Hur imponerar man på dig? Alltså finns det någonting bättre än jordnära människor med humor? Fast förutom det, ta fram en gitarr och överraska mig fantastisk sångröst, då blir jag imponerad ;) 
Brukar du skratta för dig själv? Faktiskt inte särskilt ofta, kan väl småle ibland men inte rentutav skratta.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "Hur kan man inte göra det, shit du måste börja umgås med mig så du lär dig pröva på oxå saker;) puss"
Var bor du? Järvträsk!
Trivs du där: Om jag gör. Min dröm är ju att få flytta tillbaka hit en dag. Finns verkligen inget bättre place :)
Äger du några converse: Nej :p
Sprit, cider, vin eller öl: Ingenting sånt där :)
Brukar du bli för full: Haha, nej. Har ju aldrig ens prova dricka så.
Vad har du för mobil operatör: Telia ;)
Är du allergisk i mot något: Inte det :)
Har du haft sex idag: Haha, nej det var så länge sen att jag minns verkligen inte när det var.

Nästa mål i ditt liv: Ta studenten är väl närmsta målet I guess.
Hur svarar du i mobilen: Om det är någon jag känner "Hallå.", om det är nå random nummer eller typ jobb eller nå så säger jag "Hej det är Sofia."
Vem ringde du senast? Mamma faktiskt :) Pratar inte i telefon särskilt ofta faktiskt.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Frågade hur mycket färg jag skulle köpa till skrivaren :p
Antal timmar sömn inatt: Inatt blev det alldeles för lite. 2½ om ens det?
Sov du ensam: Inte ofta faktiskt.
Brukar du komma i tid: Ja, inte ofta jag är sen.
När mår du bra: När jag får känna mig omtyckt. Eller när det är party och alla vänner är där. Eller när man är med någon kompis som är jättekul vara med liksom ;)
När blev du fotad senast: Haha, har väl aldrig blivit seriöst fotad av någon. Är väl vimmelbilder på partyn jag är med på kort ibland, och då är det meste Pär som tar bilderna ;)
Hur känner du dig nu: Ont i skalle & hals, och jättetrött!
Vanligaste färg på dina kläder: Svart xD
Vad tycker du om fötter: Ofta man tänker på fötter? Men mina fötter är söta, "prinsessfötter" ;)  

Vad saknar du: Komma på en specifik sak asså, är ju så mkt. Men just nu är det kanske mest en sak?
Hade du en bra kväll igår:
NEJ! Var fortfarande sjuk och kunde inte somna förrän efter kl3 inatt.
Favorit dryck på morgonen: Vatten eller te :)
Rakar du benen: Haha, men ja!
När brukar du oftast gå och lägga dig: Beror på. Men skoldagar är det väl oftast så att jag sover kl22 ;) förutom nu när jag är hemma, då blir det betydligt senare kvällar.
Är du blyg? Nu vet jag inte om jag är så blyg längre. Förr var jag blygaste tjejen ever men nu är jag sånt tjoller så. 
Sysslar du med någon idrott: Not anymore. 
Vill du hellre ha mail än brev: Man blir ju faktiskt gladare om man får ett handskrivet brev i brevlådan, men hur ofta händer det?
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Asså, ibland gör jag typ det.
Har du spytt offentligt: Nej inte det.
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Haha asså jag vet inte.
Är du nöjd med ditt liv: Emellanåt, vissa saker är jag då nöjd med :)
Är du bortskämd: Haha, inte hemma iaf :p
Vad gör du i morgon: Prov i biologi, borde plugga nu asså >.<

Vad är det värsta du vet? Det värsta? Alltså fördomar. Typ att vissa inte kan vara med vissa för att de inte är rätt person. Who cares, bara vara med vem man vill tycker jag. 
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Väldigt olika :s
Vad behöver du just nu? Snart behöver jag en ny ipren..
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Ööhm, vet inte?
Vad längtar du till? Alla partyn nu innan sommaren :D
Har du bra vänner och äkta vänskap? Finns ju vissa :)
Vad använder du för shampoo? Det som finns hemma.
Vad är det finaste du fått?
Alltså det finaste måste ha varit säsong 3 av house av Fransson. Han hade liksom gjort framsida och baksida själv och bränt ut allt. Och han hade gjort egna menyer när man hedde in dvd'n. Ambitiöst, snacka om lycka då!
En speciell dag du minns: Just nu är det speciellt en speciell dag jag minns.. Men okej, ska jag säga en så säger jag juldansen -08, det var kung! :)
Hur gammal är du: 19 år, sen 1 april ;)

Tycker du om någon just nu: Tycker om många? :)
Om fem månader:
Bor jag i Umeå.
Du samlar på: Ingenting vad jag vet faktiskt.
Gröna eller röda äppeln: De som är halverst både och :p
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ringer inte någon då, orkar inte prata i telefon. Däremot skriver jag väl till folk, oftast Pär.
Gillar du golf: Hmm, har som inte provat :p
Vilken tid gick du upp idag: Just före kl6, som vanligt :p
Har du sovit i din egna säng inatt: Jaa, faktiskt :D
Har du strumpor på dig nu: Inte det.
Vad ska du göra ikväll: Plugga, tyvärr..
Är det okej att gråta: Klart det är!
När grät du senast: Mormors begravning. Gråter inte så ofta annars faktiskt. även om jag är ledsen eller så, gråter inte. Samlar typ på mig all crap jättelänge, tills "bägaren svämmar över".

Laddar du ner musik och film från Internet: Inte nu längre, men är nog meste för att jag typ aldrig är hemma.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: SHOPPA ;)
Bär du glasögon eller linser: Inte det.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Fråga om någon bryr sig om vad man har för kläder?
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Väldigt olika, kan ligga i sängen nästan hela dagen om jag får.
Har du piercing: Näsan (+ öronen då).
Vill du gifta dig: Ja, när jag blir stor :)
Vill du ha barn: Samma sak här, när jag blir stor
Solar du ofta: Nej har faktiskt aldrig gjort det.
Är du bra på att laga mat: Nej, är nog sämsta kocken ever.
Gillar du att dansa: Men lätt!! Och man behöver inte vara full för att göra det ;)
Är du flygrädd: Nej inte alls.
Hur vig är du: Haha, tror ingen tycker att jag inte är vig.
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten.
Vilken är din favoritglass: Solero kanske?

Tror du på ett liv efter döden: Tror då att det kommer någonting efter döden. 
Tycker du om sushi: Har inte provat det faktiskt.
Vad äter du helst när du ser på film: Popcorn is the shit!
Bor dina föräldrar tillsammans: Självklart :)
Har du tandläkarskräck: Nej inte alls.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Inte är jag då morgonmänniska inte..
Vilken ögonfärg har du: Lite av varje, men mest grönt tror jag?
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Jo men det var länge sen nu.
Biter du på naglarna: Nej.
Röker du: Nej, har aldrig ens provat och tänker inte göra det heller.
Hur ofta tränar/motionerar du: Aldrig?
Senaste låt du hörde: RM - sweetie.
Vad gör du på helgerna: Kompisar har det blivit väldigt mkt senaste tiden. Men det är då alltid någonting som händer på helgerna :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, hade inte läst igenom det:) Men nu har jag ändrat så det är fiskpinnar;)

2009-05-07 @ 17:54:15
Postat av: Anonym

partygirl är väl ändå inte motsatsen till good girl??

2009-05-08 @ 14:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0