Home.

Såja, nu var man hemma efter en helkväll i Arvidsjaur :)
Vet egentligen inte riktigt vad vi har gjort (dåligt minne?), men kul har jag då haft! :)
Hann med allt möjligt och träffade massor med trevligt folk.
Synd att Johans panna var tvungen att bli så tuktad bara.

Umgicks med nå flygare ikväll, kommer inte ihåg hälften ;)
Eller okej, så hemskt är det kanske inte men jag har verkligen jättedålig koll på flygare.
Men nu vet jag iaf några :)
Trevliga människor!

Åsså träffa man ju några bekanta.
Självklart var jag ju där med Pär, och träffade Johan & Marklund :)
Sen på Capsicum var Magnus, ofc ;)
Och Åman, som jag inte har sett på år och dagar.
Tycker ändå det var lite kul att han fortfarande kände igen mig, eftersom att jag inte kände igen han.
Fast då har jag väldigt dåligt minne, när det gäller ansikten.

Det som känns lite halvdrygt nu är att om 23 timmar så ska jag vakna och det är skola.
Kommer ju sova hela dagen imorn och somna när imornkväll?

Nej nu ska jag sova, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0