Gamm word!

Trodde jag var klar med inlämningsuppgiften i miljö nu.
Men näe då laggar allt ihop när jag ska spara.
Nu sitter jag och håller tummarna att det går att rädda.
Bara för att jag har för gammalt word finns inte den funktion jag hade behövt för att komprimera bilderna.
Får göra klart på skolan imorn då..

Bond till fotografen:
"Jag hann ta dig!"

Ja, hon pratade i telefon med fotografen och utbrast det där.
Jag höll ju på att dö!

Yes nu fick jag det att sluta lagga men det går inte spara.
Så fick ta bort alla bilder och spara utan dem.
Får fixa det där imorn helt enkelt.
Great.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Men, vad är det här för stil?! Jag har varit in på din sida minst 5 ggr ikväll och inte har du skrivit något nytt inlägg! FY! Tänk på stackars mig som inte har ett dugg att göra om dagarna, och lever för att läsa andras bloggar.. tänk på mig! :b

2009-05-25 @ 20:40:16
URL: http://matildalidstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0