Byebye långkalsong!

Idag sa jag hejdå till långkallingarna för den här terminen.
Eller?
Jag hade dom iaf inte idag, så kanske är det över nu (fast finns ju viss risk att jag kommer sakna dom?)

Idag trodde jag skulle bli en kort dag på skolan.
Men näe, Wirrens prov tog längre tid än väntat.
Och dessutom ska jag göra en liten till uppgift där för att med säkerhet uppnå mvg i båda ämnena, var på gränsen i religion.
Yippie!
Så 16.05 lämnade jag Wirrens klassrum och då var det bara att skynda till bussen.

Jag är i Missen nu, och jag saknar redan Järvträsk.
Är så fruktansvärt segt att använda det här internet..
Ska nog he mig in i duschen nu och sen försöka hålla mig vaken till typ 23.00 ikv.
Såg att det var en auktion på tradera som jag vill vinna om det inte blir alltför dyrt.
Fast, egentligen borde jag kanske vänta tills efter vi har varit i Umeå?
Äsch, vi får väl se hur jag gör.

Och mamma säger att jag måste fara till sjukan.
För hon är säker på att jag har halsfluss.
Jag har inte ens ont men mamma har säkert rätt som vanligt.
Kändes bara jättedrygt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fy fan vad du skryter om dina mvgn

2009-05-19 @ 00:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0