Bowling och basket.

Idag for jag och Jens till stan och kikade runt lite.
Kvällen slutade med att vi for och bowlade med Eve och Philip.
Sen blev det även lite basket innan vi lämnade stan.
Trevligt.

Alltså ofta jag längtar till nästa utgång redan?
Jag vet jag är nykter osv men ja, jag längtar redan till nästa gång!

Och kanske har jag blivit obrydd gentemot förr.
Kanske har jag ändrats.
Jag märker inte av det själv.
Men jag har aldrig haft roligare och mått bättre i mig själv än nu!

Och alltså ibland funderar man ju.
Man letar och letar efter nytt folk.
Man träffar dem och tycker de är bäst.
Sen inser man att nej, de är precis som alla andra, om inte värre.
Tråkig diss alltså..
Varför ens försöka liksom xD

Eller så blir jag bara lika lätt ledsen som jag blir glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0