Blogginlägg på beställning.

Tydligen är det såå tråkigt när jag inte skriver blogg på en hel dag så jag måste skriva ett nu.
Eller hur Matilda? ;)

Iaf, idag har varit en riktigt slapp dag.
En lektion och det var redovisning i miljö.
Och jag fick Alice att lova oss bullar på torsdag.
Me like!
Efter våran lektion så gjorde jag och Bond klart våran labbrapport (finally).
Sen blev det raggen ute på samhället i bubblan ;)
Alltså det är så sjukt många som ska komma på balen i år, var på Laponia än en gång idag för att be om mer bord.
Men nu borde det väl ändå snart vara slut med folk som ska på balen, right?
Påväg tillbaka till skolan körde vi förbi teckans, solen hade precis börjat titta fram och vi höll på svettas ihjäl i bubblan.
Så ja, vi bestämde oss för att köpa mjukglass, någonting som vi ångrade väldigt snabbt.
Blåste riktigt kallt och det blev att snabbt äta upp glassen :p

Jag har kommit fram till en sak och det är:
Att sova i bussen är bland det skönaste som finns.
Det är ungefär enda gången man somnar direkt man försöker somna och man sover tills man ska av.
Så sjukt skönt!

Nej nu ska jag åter till plugget.
Okej, åter och åter har inte gjort särskilt mycket idag.
Fattar inte hur Wirren har tänkt att jag ska skriva några sidor om Kristi brud, står ju typ ingenting.
Och jag måste hinna vika balprogrammen också?
Eller ska vi hoppas vi hinner det imorn.
We'll see.
Nu är jag bara jättetrött, man borde alltid sova ett tag efter skolan så man blir pigg!

Btw Matilda, när jag flyttar till Umeå får vi ta och hitta på någonting någon gång tycker jag ^^
(Hoppas du är nöjd nu när jag skrivit iaf, haha!)

Kommentarer
Postat av: Matilda

FINALLY ett nytt inlägg, jag hade ju nästan börjat tro att det hade hänt ´dig något ;b jag är inte sen på att hitta på något när du också bor här.. typ gå och fika på Mekka, där finns världens godaste räkmackor! Syrran snackade om att det finns ett ställe som har fikabuffé för typ 69kr, det är precis som det låter.. en buffé, fast med FIKA! Fatta vad hungrig man måste vara när man ska dit och fika, så allt man vill smaka ryms i magen!! :)

2009-05-26 @ 12:58:45
URL: http://matildalidstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0