Basketboll och klirr i kassan.

Wow, jag har inte suttit vid datorn sen i onsdags på skolan.
Så nej, datorn är inte mitt liv ;)

Onsdag blev det att fara till stan.
Och jag var väl dum som ens for dit i tid eftersom jag visste att Krille inte skulle vara i tid..
Iaf, efter att ha stått och vänta på parkeringen på statoil en och en halv timme så kom han faktiskt dit.
Sedan for vi hem till hans place och han åt korv och makaroner (ja, jag tittade bara på för jag är lite kräsen och tycker inte om sånt.)
För övrigt fick han det väldigt fina grattiskortet som vi gjort kvällen innan ;)
När han äntligen gjort klart allt han skulle göra och faktiskt hade tid att vara med mig så skulle vi fara och köpa mat till mig.
Men klockan var alldeles för sent så allt var stängt så det blev inte så mycket, men nog överlever jag :p

Sen bestämde vi oss för att fara och spela basket, eller 21 :)
Jag vann två gånger, ofc.
Lite pinsamt att jag vinner i allt Krille; bowling, airhockey, basket ;)
Iaf, så när vi spelade så fick han för sig att kasta basketbollen på mig.
Ofta jag är beredd på det när han ska kasta den i korgen?
Så jaa, den for rakt i mitt ansikte. AJ!
Jag ångrar fortfarande att jag inte låtsades grina xD
Fast dåligt samvete fick han iaf.
Sen hände någonting som inte hänt på väldigt många år (inte sen jag, sofie, ramona och matilda sovde hos matilda), jag fick senadrag i min pektå riktigt rejält.
Det vägrade verkligen ge med sig.
Vi satt där på backen hur länge som helst, och det blev t.o.m pinsamt.
Men what to do liksom? :p
Sen runt kl2 (ja, på natten) så for vi upp på vitberget eftersom jag aldrig varit där.

Allt som allt var det en helt okej kväll.
Eller okej det var faktiskt riktigt kul (förutom vissa stunder..)

Igår var det valborgs.
Det var goode stressen innan vi skulle till Arvidsjaur.
Tog mig iväg från stan alldeles för sent (p.g.a att någon inte är så snabb på att göra sig i ordning för att bli tvärskjutsad in till stan)
Sen måste jag bara få påpeka att jag aldrig ha träffat någon som är så dålig på att passa tider och så sjukt bra på att glömma bort var han lagt saker, som Krille.
Han lyckades t.o.m glömma sin husnyckel i bmw'n?!
Så ja, den är här i Järvträsk nu.

Iaf, valborgs.
(shit vilket långt inlägg det här blir, men det har faktiskt hänt mkt..)
När vi väl tog oss iväg till Arvidsjaur blev det Sorseles place.
Grillade och umgicks.
Uppe på deras tak vare hur skönt som helst!
Sen körde jag runt rätt mycket under kvällen kan jag ju säga.
Men jag klagar då inte, tjänade ju 600kr, varav 100kr gick åt till att betala in sig på toxic.
500kr plus så att säga ;)
När vi var less att vara hos sorsele så for vi först på capsicum och sen blev det äntligen toxic!
Jag och Jenny fick äntligen dansa ;)
Men alltså tack och lov att Lars var där säger jag bara.
Alltså visst förstår man att det kommer massa randoms dudes och står bakom en och dansar men, när de börjar vara och taffsa på alla de mest intima ställena så känns det faktiskt väldigt kränkande.
Som tur var såg Lars på min blick att jag ville ha hjälp och då drog han bort mig därifrån och visade att jag dansar faktiskt med Lars och inte någon random stranger.
Allt som allt var det riktigt kul som vanligt, men toxic har faktiskt för litet dansgolv.
Sen blev det efterfest hos sorsele, men de flesta låg och sov.
Var jag, Pär, Josef, Johan och Frida som orkade vara vakna :p
Satt i Josefs knä tills vi skulle fara och han lyckades spilla på mig två gånger.
Thanks!

Efter att ha skjutsat hem Kim och Johanna till Moräng fick jag äntligen komma hem till min säng i Järvträsk.
Det var faktiskt tur Pär var med annars hade jag somnat på riktigt.
Kändes som jag nickade till medan jag körde iaf nästan.
Fastän jag pratade all the time.
Jag vill aldrig mer köra sådär trött!

Iaf, har varit två underbara dagar!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Alltså förlåt.. men jag började typ gapskratta när du skrev det om tån.. så himla kul.. eller ja... inte för dig, men för oss andra :) SORRY! :)

2009-05-06 @ 11:21:48
URL: http://matildalidstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0