Äntligen helg!

Känns som den här veckan har varit hur lång som helst.
Kanske för att vi har hunnit vara lite överallt, plus att jag har haft feber och det har varit jättedrygt.
Nu är det iaf äntligen helg och verkar som jag har nå att göra ihelgen ändå! :D
Imorn ska jag och mamma till stan och då ska vi och fika med Rickard åtminstone verkar det som.
(Ja mamma, jag har planer!)
Och Rickard sa som "Shit, träffa föräldrarna redan ;) HAHA."
Men det har liksom aldrig känts konstigt att mamma är med mig och mina kompisar.
Mamma är ju så ung (fast inte så länge till.. snart 40år!), och hon känns mer som en kompis än en mamma oftast.
Så att om inte mamma vill göra någonting annat under tiden så blir det fika imorn ;)

Och ofta jag fikar ute på caféer osv?
NEJ!
Jag tycker att det är dyrt och inte så gott.
Kanske för att jag inte gillar alla de stora bakelserna med choklad och de vackra bakverken.
Nej asså ingenting för mig.
Det enda jag gillar är typ bullar (fast ska vara farmors bullar), chokladbollar (ja, jag är liten än) och havrerutor med nougat.
Ja okej, jag är kanske liiite kräsen men whatever?
Rickard klagade iaf på att jag klagade på att fika ute.
Antar att alla förstår det där och inte behöver hjälp att förstå som Krille behövde? (Oj så dålig asså..)
Om det finns någon så förklarar jag väl iaf.

Jag sa till Rickard att jag tyckte det var överskattat att fika ute på cafeer osv, för det ä dyrt och inte så gott (kanske för att jag är superkräsen när det gäller fika och typ inte om någonting nästan men iaf) och då klaga han på mig och sa att jag måste börja vara med han mer så jag lär mig fika ute.
There you go!

Idag har jag gjort biologiprov, det blir inget mvg i Biologi B kan jag ju säga redan nu.
Jag kunde inte ens nästan svaret på endel frågor, hur ofta händer det liksom? ;)

Nu väntar jag på bussen och sen ska jag hem till min mamma ofc.
Ska äta hemma idag, sen blir det väl att fara till Missen I guess.

Alltså inlägget jag skrev igår om min vändpunkt.
Vilken respons det fått! :o
Igår skrev Frida (Tommies Frida) att jag skriver blogg så bra osv och det var jättekul att läsa speciellt det där.
Jag trodde verkligen inte hon skulle orka läsa igenom det där, jag menar har ju aldrig ens träffat henne? :p
Men shit vad glad jag blev asså!
Trodde inte så många fler än Pär skulle orka läsa igenom det.
Och nu när jag loggar in har jag fått x antal kommentarer på det inlägget!
Okej Viktoria och Eve vet jag väl som läser min blogg, fast inte så noga?
Men Magnus och Hedvig? :s
Det trodde jag inte.
Jag är då glad att någon har läst och att det var givande.
Happy happy happy!
Blir väl att ta och hänga ut någon annan av mina dark sides någon annan gång.
Tydligen är det intressant att läsa?
Fast nu hinner jag inte, måste springa till bussen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0