Trött?

Jag är typ trött redan..
Kanske för att jag ska upp tidigt och jobba imorn?
Eller för att vi inte har så mkt att göra?

Hade varit kul vara i Malå ikv, hörde att det var många som ska dit :)
Men, är väl lika bra att inte fara dit.
Nu kommer jag ju tjäna pengar ihelgen istället för att slösa :)
Och pengar är alltid bra att ha liksom, speciellt eftersom jag har blivit nästan lika farlig som Bond på att shoppa.
Eller okej, jag har väl blivit ungefär hälften lika farlig som Bond på det, men det är ändå goode mkt!

Alltså, ibland äre så sjukt hur tankarna kan skena iväg på alla de konstigaste sätt.
Och jaa, jag gillar att tänka.


Påsklov snart, lov igen!
Yippie :)
Däremot vet jag inte riktigt vad jag ska göra på lovet, förutom mitt "kalas" :p
Eller jo, jag ska jobba två dagar.
Men annars då? :)
I hope :]

Och Bond ringde för ett tag sen.
Alltså jag vet att jag är mobbad, t.o.m. dem som inte känner mig mobbar mig.
Och det har verkligen bara spårat sen Björn sa att jag var en "gasell - naturligt urval, man ger sig på den svagaste först."
Tack för den!
Iaf, Bond sa att någon (vem?) sa idag när de skulle äta på Afrodite att det var tur att jag inte var där.
Alltså okej, jag äter inte så snabbt men det är då inte så sakta.
Och tack hörni, att ni inte vill ha med mig.
Vänner ;p

Kommentarer
Postat av: camilla

haha moräng å de hållet ät sakta :P ramona ät oxå sakta :P

2009-03-30 @ 10:00:27
URL: http://gargnesarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0