Rödhårig.

Alltså shit vad veckan har gått fort.
Har varit en bra vecka måste jag säga :)
Var typ skönt vara i Arvidsjaur hela veckan, blev ju som sovmorgon varje dag ;)

Igår var en "hemsk" kväll.
Jag var nervös ända tills det var över.
Efter skolan for jag och Bond för att köpa hårfärg.
Mörkbrunt, blont slingmedel, rött.
Först färgade vi allt mörkbrunt, det var som inga problem (förutom att mina jeans även blev färgade lite).
Sen när vi skulle göra blonda slingor, de blev inte riktigt blonda utan snarare ljusbruna.
Så då började jag känna paniken, kommer det blir röda slingor, kommer det inte bli nå, eller kommer allt bli rött?
Mest rädd var jag för att allt skulle bli rött.
Så när vi till slut sköljde ur den röda hårfärgen vare knappt så man vågade kolla sig i spegeln.
Men alltså ibland förstår jag inte varför jag tvivlar.
Finns väl ingenting Bond kan misslyckas med?
Det blev hur bra som helst, tycker jag.
Visst jag är ovan det, men det blev coolt ^^
Eller?



Sen jag kom hem från skolan idag (ja, idag blev det hela vägen hem) så har jag varit hos farmor och bakat bullar :)
111 bullar blev det, mums! :D
Farmors bullar är de bästa.
Ska äta tacos hemma ikv, det är inte dåligt alltså! :)



Nu har jag då jobb, över sommaren :)
Ska jobba på söndag också, plus två dagar på påsklovet.
Sen har jag jobb från 22juni-16augusti, tror jag det var? :)
I Bolidensjukhemmet äre iaf, och jag är riktigt nöjd.
Trivs så bra där :D

Kommentarer
Postat av: Dessie

Grattis, va skönt med ett sommarjobb så man tjänar lite kosing!=) Håret blev jättefint! Jag funderar på att göra ljusa slingor i mitt, men vet inte om jag törs då jag är gravid.. tänk om det blir GRÖNT!!! Gaaah!!=) Kram

2009-03-28 @ 11:01:25
URL: http://dessies-egna.blogspot.com
Postat av: Viktoria

Jajemen :)

2009-03-28 @ 11:06:08
URL: http://viccivicci.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Jajemen :)

2009-03-28 @ 11:06:13
URL: http://viccivicci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0