Ö-vik.

Tillbaka från Ö-vik nu, var ju liksom bara en natt :)
Bond tog sig in på frisör, grattis! :D <3
Vi gjorde faktiskt inte så jätte mycket annat där borta men vi hade kul iaf tycker jag :)
Det var jag, Bond, Josef och Björn :)
Vi spelade mycket kort, och av någon anledning blev dom irriterade över att jag hade så flyt? :p
Och det var omtyckt klaga på hur sakta jag åt >.<
Tack hörni!

Imorn blire toxic!
Premiären för Sofia :)
Ska dit med Pär, men lär ju vara ganska mkt mer folk oxå :)
Ska vara hos Josef innan och där är det ju alltid mkt folk ^^
Goode taggad!
Och jag kommer vara så olik mig att det är rent inte klokt!
Köpte en typ klänning/tunika, eller vad det nu ska vara för kategori på den?
Iaf köpte då den nu i Ö-vik.
Så ska dissa jeansen, som Bond så gärna vill att jag ska göra, och på med leggings.
What have happened to me? :o
Hmm, jag lär ju typ frys ihjäl men som Bond säger:
"Ska man vara fin, får man lida pin, även i ekonomin."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0