Lovet.

Lovet har gått fort och snart kommer det vara över.
Det är tråkigt :/
Har varit större delen av lovet i ödemarken hos Johan iaf.
Alltså, han sa att det var öde, men det var verkligen värre än jag trodde :p
Mitt uti skogen!

Jag har tänkt skriva ett långt inlägg om massa shit, när jag orkar.
Men just nu är jag upptagen med att lägga upp bilder på bdb :)
Sen kanske, om jag har tid.

Jag är ganska så trött idag.
Tog bussen 8,25 från Malå imorse.
Tur jag har sån snäll mamma som hämtar mig i Bäverhult så jag slapp åka sån omväg :)

I övrigt har jag provat min balklänning som mamma har sytt nu.
Hon är ganska så duktig måste jag säga! ;D
Inte så pjåkigt va? :)


Imorn bär det iaf av till Ö-vik.
Jag, Bond, Björn och Josef.
Blir nog kul! :D
Sen lördag äre toxic.
Sen är lovet över, tråkigt! :o

Kommentarer
Postat av: Linda

åh vad fin! verkligen din färg också! =)

2009-03-08 @ 10:39:10
URL: http://lindamb.blogg.se/plus/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0