I'm in love.

Finally är det helg.
Okej veckan gick fort (som vanligt) men det är riktigt skönt med helg :)

I övrigt så det om att Jens inte följer med mig till Umeå kanske ordnar sig ändå :)
Annars så har jag lugnat ner mig och börjat inse att det kanske visst skulle gå bo sj, kanske :p
Alla (ja, riktigt alla) säger att jag kommer ha så lätt att hitta nya vänner så det kommer inte att  vara nå problem.
Och, jag har väl mer eller mindre börja tro på det :)
Plus att jag känner ju några där borta redan, och vet några som ska flytta dit :)

Och en glad nyhet, Jens ska inte sälja Bmw'n.
Gissa om Sofia är happyface? :)

Å andra sidan vet jag inte hur det kommer att gå för mormor.
Igår när jag fick veta att hon låg på sjukan rann tårarna.
Men det är ju så det är med livet..

Och jag har en seriously crush.
I Edward Cullen!
Jaa, i karaktären i twilight.
Läser den på svenska nu, "om jag kunde drömma" och man kan ju inte annat än falla hejdlöst förälskad.

Nu ska jag kolla igenom alla sidor som man "måste" kolla i princip varje dag och sen ska jag gå och försvinna in i Edwards famn (a.k.a. läsa boken).

Kommentarer
Postat av: Lina

Du kommer ha lätt att hitta nya vänner:)

2009-03-20 @ 14:55:56
URL: http://lillstintan.blogg.se/
Postat av: mamma

Jag har ordnat boende åt dig!

Färdigmöblerat, en tvåa!

Din kusin vill mer än gärna hyra ut den till dig med vem du nu behagar ta med dig!

Jag har mobil nr!

älskar dig!

2009-03-25 @ 08:14:45
URL: http://annasdrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0