Da Edlund Family.

Idag fyller Hans (eller som Johan skulle ha sage, HH - HårdHans) 52år :)
Gratz.
Ska iaf till Edlunds idag efter skolan, efter att jag, Bond och Camilla varit på Laponia och pratat om balen lite.
Blir nog nice :)

Jag är typ nervous för imorn..
Bond ska släppas lös, på mitt hår!
Ska prova göra det mörkare med röda slingor.
Aaah, tänk om det blir hemskt.
Men jag litar på Bond och på att hon kan göra det bra ;)

Redovisade svenskan idag.
Alltså nog har jag hört många ord för kvinnans könsorgan, men skäggbiff är det klart fulaste :p

Såg att mamma skrivit idag att jag har en lägenhet i Umeå om jag vill :)
Ska höra mer om det ^^
Men nu är jag glad :D
Skönt att iaf ha ett place, in case of jag inte hittar nå annat :)

Mitt kalas, jag håller nästan på att vara orolig att ingen ska komma.
Eller några vet jag ju kommer att komma, men många har redan bangat :p
Jag vill ju att alla jag bjudit ska komma, men nej så tur hade man inte.

Mycket har hänt sen jag sist skrev, men vi kan väl sammanfatta såhär:
Jens har fått tillbaka körkortet, får se hur länge det blir kvar ;)
Fransson borde söka upp ögonläkare med detsamma med tanke på ljuskänsligheten (kan inte ens spela tv-spel utan att få ont).
Johan borde krympa sin skalle så att han har lite koll vars han har den (och inte skallar sönder min näsa igen).
Fia borde lära sig att Kolmården är mer än bara typ en djurpark ;)
Bond borde inte ta det så ordagrant om jag råkar säga fel mellan "i" och "med" ;p

Kommentarer
Postat av: Sofie

jag o johan kommer iaf ;)

2009-03-29 @ 18:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0