BMW!

Nu känner man ju nästan fullständig lycka.
Bmw'n är tillbaka, snygg som aldrig förr ;)
Jag är då glad, då slipper man köra nån gammskruttebil :p

Var till stan idag men köpte inget speciellt.
En mascara och nagellack :p
På tal om nagellack..
Jens trodde att jag hade lösnaglar imorse.
Haha men icket det, var bara Bond som hade målat mina naglar snyggt ;)
Typ fransk manikyr? Almost.
Så ja Bond, det blev bra!

Igår gjorde jag massor!
Var ju hemma och då äre alltid full rulle :p
* Tvättade två tvättar
* Bakade havrerutor med nougat, mums!
* Laddade ner filmer
* Flyttade över filmer till externa
* Skulle bränna ut filmer till Bond men upptäckte att mamma inte hade nero på sin dator, så då blev det leta åt den skivan och installera det också först.
Jag var så upptagen hela tiden så jag hann inte ens äta middag :s
Grattis :p

Jag är så grymt trött!
Fattar inte hur jag ska orka först äta på gulan ikv med Jens familj,
och sen följa med och se melodifestivalen med dem.
Jag kom ju typ att somna? :p

Alltså ibland tror jag litegrann på ödet.
Fick hem en broschyr från Umeå universitet om endast ett program.
Kognitionsvetenskap.
Alltså, det lät ju inte alldeles för ointressant när jag läste om det.
Så kanske är det meningen att jag ska gå det?

Kommentarer
Postat av: Linda

vad tusan är kognitions-vetenskap?? Puss

2009-03-14 @ 18:59:54
URL: http://lindamb.blogg.se/plus/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0