Tiden?

Nu är jag hemma igen, och det känns faktiskt riktigt skönt att få komma hem. Jobbar 7-16 fram till fredag nu, och det känns faktiskt lite tungt. Ska försöka sova i Boliden någon natt, det blir så dyrt köra hem åsså måste man vakna så sjukt tidigt :o Borde gå och lägga mig och sova nu snart, eftersom väckarklockan står på 4.30 imorn, ska upp typ kl5. Vad enkelt det hade varit om jag hade känt nå folk i Boliden som jag kunde umgås med varje dag, då hade jag kunnat sova på jobbet :p

Tiden går så sjukt fort när man jobbar! Eller överhuvudtaget. Snart flyttar jag till Umeå och allt kommer ändras. Sådant som varit ens vardag kommer inte längre finnas och nya rutiner skapas. Jag kommer att längta hem, men det känns ändå riktigt skönt att få komma bort. Träffa nytt folk, ha ett eget place och plugga det man verkligen vill. På tal om eget place, jag är nog den som velar mest i hela världen. Först bad jag Feffo bo med mig i Umeå, då sa han som njäe kanske sen. Då kände jag att det var nog lika bra det blev så. Men nu så sa Feffo att han kunde bo med mig från början och att han ville det. Men jag har bestämt mig nu, för att bo själv från början. Så tyvärr Feffo. Men det känns som jag borde prova bo själv till att börja med. Jag kommer förmodligen bli brainshit om jag är ensam bara en dag, men jag tror inte jag kommer ha nå problem att vara med någon om jag bara själv vill.

Det känns som jag inte har tid med någonting annat än att jobba. Jag skulle gärna vilja fara och hälsa på någon en bit bort, men det finns det verkligen inte tid med. Och när jag jobbat klart? Ihelgen är jag iaf ledig, och då vet jag inte riktigt vad som händer. Nästa helg däremot äre ju full rulle; födelsedags kalas, bröllop, kvarnfest och kanske MusikVidMalån? Har inte riktigt bestämt mig om det än.

Jag är sjukt sugen på att göra nå fränt med mitt hår. Tycker det är snyggt, de som har långt hår (hårförlängning) och sen någon sling i någon helt avstickande färg. Typ mörkt hår med några slingor i någon random färg. Men frågan är, hur fort skulle man bli less? Och skulle man då kunna tupera håret så man inte såg ut som en dränkt råtta?


Kommentarer
Postat av: Viktoria

haha...man ser alltid smalare ut då man ligger ner :)

2009-06-30 @ 21:33:45
URL: http://viccivicci.blogg.se/
Postat av: Andeeers!

haha, men de är ju bara å fara å spela, det är bara å styra ;)

2009-06-30 @ 22:35:54
URL: http://heltokeej.blogg.se/
Postat av: 007

I'm going blond!

2009-07-01 @ 11:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0