The last time.

Alltså jag är så grymt trött, ska snart lägga mig och sova så jag får sova litegrann innan jag börjar jobba igen iaf. Jobbade från fredag förra veckan till fredag igår, varje dag! Men har ju iaf varit ledig idag, börjar om imorn igen. Taggad? Näe, faktsikt inte, men brukar gå bättre när man väl kommer på jobbet faktiskt. Nästa helg är jag iaf ledig både lördag och söndag, wieho, två dagar i rad!!

Igår var de utflyttningsfest hos Sorsele. Sista festen där, för nu är de snart ute ur lägenheten. Känns faktiskt riktigt tråkigt. Var inte lika kul på efterfesten igår som det brukar vara. Däremot capsicum var helt okej, roligare än det brukar vara. Kanske för att man kan stå utomhus utan att frysa ihjäl =) Nejmen kort sagt, det var en riktigt trevlig kväll och jag hade gärna gjort om det. Synd bara det blev så lite sömn, blev det ens 4timmar?
Idag har jag varit i Arvidsjaur som hela dagen. Var hos sorsele större delen av tiden. Jag och Frida satt och pratade och hipsvips hade det gått någon timme. Var jättetrevligt prata med henne måste jag säga :) Var och åt på Greya Knut oxå, mums!

Näe nu ska jag stänga ner datorn, ta mitt pickochpack till Jens och sen SOVA!!

(Jag vet att jag är dålig på skriva blogg just nu. Dels skriver jag sällan, och dels inget intressant. Har verkligen inte tid.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0