Studentveckan.

Tur det bara är studentvecka en gång i livet. Visserligen har man kul men man glömmer bort allt vad sova innebär och stressen infinner sig hela tiden. Kanske är det stressigt för att vi är med i balkommitteén, och för att våran klass inte är så duktiga på att planera saker och ting. Alltså, om jag hade fått välja om nu hade jag inte varit med i balkommitteén. Vad enkelt det hade varit att betala de där 500 kronorna och gå till en färdigplanerad bal. Men imorn är det iaf över, imorn är det bal och det ser jag verkligen framemot! Förutom att måsta sitta 3 timmar och få håret fixat, men huvudsaken är att det blir fint.

Har det varit två kvällar/nätter hos "Sorsele" men ikväll ska jag hem så jag hinner sova ut innan balen. Någonting säger mig att det kommer att bli en tidig kväll (om jag inte somnar direkt jag kommer hem). Det har varit trevligt som alltid med det här gänget, men lördag var ändå bäst. Tur jag har Johan som (lite motvilligt) låtit mig sova hos han två nätter.

Nu ska jag snart bege mig till matsalen, ett sista balkommitteémöte, med värdparen. Alltså snart är det över!!

Jag har aldrig velat ha en systemkamera, de är ju så stora och klumpiga och ta med sig. Och framförallt dyra! Är ju så enkelt med en liten digitalkamera som man kan lägga i väskan och alltid ha med sig. Men efter att igår ha sett bilderna Tove tog med sin kamera, jag då vill man ju faktiskt ha en själv. Alltså vilka fina bilder! Jag hoppas att hon snart lägger ut bilderna (så vi får se nå annat än hästbilder?) ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0